Dag 12: Reisdag

Vandaag moesten we van Glacier naar Butte rijden, een aardig stuk.
Na weer een zelf gemaakt ontbijtje en de auto weer ingepakt gaan we op pad.
Onderweg wisseld het landschap van vlak naar bergachtig. Een weg die we moesten hebben, was afgesloten. Hierdoor moesten we met een omweg rijden wat zo’n driekwartier langer duurde. Onderweg gestopt voor een tankbeurt en koffie. Toen we ter hoogte van Helens reden, zagen we een bord met de Applebee’s. Hier hebben we nog geen een keer gegeten deze reis, dus we stopten hier voor de lunch. De lunch combo’s hier zijn ideaal. Dan kun je bijvoorbeeld een halve salade en een halve sandwich nemen.
Vanaf Helena was het gelukkig niet meer zo ver.

Rond 15.00 uur aangekomen bij het hotel. Helaas geen zwembad buiten, maar binnen. Dus dan maar eerst bij de starkbucks een frappacinno genomen.
Hein en Robin gingen terug naar het hotel om wat te fitnessen en Rachelle en Monique gingen even kijken of er nog wat te winkelen valt.
Er waren wat winkeltjes in een overdekte ‘mall’, maar echt uit het jaar kruik zeg. De mode van 2014 kennen ze hier niet. In Montana hebben ze geen sales tax, dus Monique heeft haar cremetjes hier gehaald. Scheelt toch weer.

Het was Rachelle’s beurt om te trakteren op het avondeten. Op Tripadvisor even opgezocht of er nog meer in de buurt was dan een Mac of Burgerking. Casagranda Steakhouse heeft goede recensies en het zag er leuk uit op de foto’s. Beetje fabriek/western achtig.
Dit bleek weer een goede keus, want we hebben lekker gegeten. Je kreeg standaard bij de hoofdmaaltijden een salade of garnalen cocktail, een soep en brood, en een bol ijs na. Dit voor ongeveer 22 euro pp.

Butte is niet erg bruisend, dus we lagen vroeg op bed. Behalve Monique, die heeft tot half twaalf bij de was gezeten. Helaas moet dit ook in de vakantie gedaan worden.

Categorieën Reis 2014Tags ,

1 gedachte over “Dag 12: Reisdag

1. Dat zijn nog eens tijden, op de hand wassen en mode jaar kruik! Scheelt veel geld

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close