Camper inleveren en terug naar huis

Laatste ontbijtje met wel twee eitjes erbij voordat  we de Camper schoon gaan maken en ons klaar gaan maken voor vertrek. Nu schijnt al vroeg hier het zonnetje en is het een stralende dag, jammer dat we nu wegmoeten. Om half tien van de Camping vertrokken en onderweg de Camper afgetankt voordat we deze moeten inleveren. Rond 10.15 uur aangekomen bij Fraserway en daar stonden de mensen al klaar om je te wijzen waar je je camper neer kon zetten en alles af te kunnen handelen. Netjes vertelt wat er kapot is gegaan tijdens de vakantie gelukkig alleen maar wat servies, maar dit was allemaal geen enkel probleem. Daarna binnen papierwerk afgehandeld en buiten gewacht op het busje wat je naar het vliegveld brengt. Keurig rond twaalf uur waren we op het vliegveld en konden we wachten op ons vetrek van 14.55 uur. Deze vlucht had een tussenstop op Calgary van ongeveer een uurtje en waar nog mensen aan boord kwamen. Wij zaten weer op een van de achterste stoelen, twee naast elkaar. Erg plezierig. Prima vlucht gehad alleen kregen we pas nadat je al vijf uur aan boord was wat te eten, gelukkig hadden we zelf nog snel een broodje bij de subway gehaald en lekker in het vliegtuig opgegeten. Onderweg maar boekjes gelezen en filmpje gekeken en om 11 uur de volgende dag zijn we netjes geland op Schiphol op de polderbaan. De koffers lieten ook op zich wachten en dus om half 1 stonden we pas buiten. Hier namen we afscheid van elkaar , wat hebben we genoten van een geweldige mooie vakantie in Canada!!

Categorieën Reis 2016Tags ,

2 gedachten over “Camper inleveren en terug naar huis

1. Het zit er weer op helaas maar wat een ervaringen… top vakantie 😆! Nu na genieten en weer sparen voor de volgende 😬
    Heb weer genoten van jullie blog!
    Big hug voor iedereen 😘

2. Wat een fantastisch blog heb je ervan gemaakt! Was erg leuk om te lezen, en heb genoten van al die prachtige kiekjes! Hoop ooit ook nog eens zo een reis te maken!🙏
    Gelukkig weer allemaal veilig thuis!😉
    Gr. Wendy & Bob Bijster

search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close